Was lauft bi de Junge Garde?

Doo gsehsch, was mir grad so mache, grad gmacht händ und Brichtli über die verschiidene Aaläss vo dr Junge Garde.


Mir wünsche vyyl Spass bim Duregligge. Und wenn's Dir bsunders guet gfallt oder no meh willsch wüsse, denn mäld Di doch emol bi unserem Obmaa Christian, am eifachschte über unser Kontaggt-Formular! Dä fröit sich immer, wenn me ihm schryybt.

Fasnachtsspaziergang 2021
, Joachim und die Bärenführer
"Der Fasnachtsspaziergang war eine tolle Alternative zur schmerzlich vermissten Fasnacht. Ich denke, wir hatten alle Spass und dies ist trotz allem eine schöne Erinnerung."
Virtueller Fasnachtsmontag 2021
, Alessandro
Da im 2021 keine physische Fasnacht statt fand, haben sich ein paar Junge Garden für eine virtuelle Fasnacht mit Quiz zusammengetan. Ein kleiner Bericht von Alessandro.
Flash Mob 2020
, Timo, Valerie
Um ein bisschen auf die Fasnacht, die ja 2020 bekanntlich ausgefallen war, aufmerksam zu machen und den Gluscht bei den Jungen dafür zu wecken, hat das Comité einen Flash Mob organisiert.
Nid-Fasnacht 2020
, Benjamin
Es fand nicht statt. Viel gab es gemäss Bericht nicht darüber zu berichten. ;-)

Weitere Einträge

und uf em Gsichtsbuech findsch uns au!